fredag 6 maj 2011

En helt vanlig trist dag...

Ja, så är det ibland... Trist alltså. Vissa dagar bara är sådana. Man kan nästan känna det när man öppnar ögonen på morgonen. Kanske måste man ha trist ibland för att veta när man inte har trist! Helst skulle jag bara vilja lägga mig under täcket och bara vara så supertrist men det går ju inte... Barnet kommer ju hem sedan och då är det väl bäst att vara lite på hugget!

Inte ens djuren rör på sig, de ligger som utslagna sillar alla tre... Äh, jag lägger mig en liten, liten stund på soffan...

8 kommentarer:

mary-ann sa...

skyll på vädret...det gör jag.sen är det ju aldrig fel att kura ihop under en filt i soffan :))

Snäckskalsdalen. sa...

Åååå här är också så trist så trist så trist. Vi har ickeväder och det är råkallt och min kamera (den "riktiga") gav slutligen upp i går, min mobil dog också med besked, inte så att den bara mblev svart, den blixtrade och blinkade, sen dog den och så måste jag åka och hämta glasögon (svindyrt) för mina gamla har gått sönder.......Hoppsan hejsan! Det var det världsliga det.
Vi får kämpa oss igenom den här dagen också!
Agneta kram

ime sa...

Känner igen det där. Det roligaste som hänt mej idag är att jag varit och handlat mat...
Kram

Vanja G sa...

Här skiner solen, men jag är åless idag iallafall. Vi får helt enkelt bilda klubb!

Monica sa...

Hoppas att det känns bättre nu! Hoppas att dottern och du får en härlig helg.
Kram från mig.

Unknown sa...

Skittrist är vad det är. Så har det varit i flera dagar tycker jag...går bara omkring och tycker synd om mig själv. Borde väl skärpa mig, men har ingen lust.
Hoppas du får en mindre trist fredagkväll.
Kram

Rosenvante sa...

Usch de där dagarna är så jobbiga. Hoppas du fått lite kraft igen.
Själv är jag så glad för att solen kommit.

Pia sa...

Är det inte konstigt!!!!!??? Både små barn och djur känner på sig, när "mamma" har det trist och inte vill stiga uppa alls...???

Hoppas det snart går över! De har väl lovat fint väder över hela Norden??!!

Kraamar!!!
-Pia-