måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans-dag...tror jag?

Igår trodde jag att det var lördag. Tror ni jag nästan satte kaffet i halsen när min pappa sa att det var söndag (Han fick säga det flera gånger!)... Är det söndag så betyder det ju att dagen efter är det måndag och då ska jag ju för fasen till Team Ortopedteknik och fixa en hård stödkrage!

Så nu sitter jag här nyduschad och väntar på att tiden ska gå... Eller inte egentligen, jag ska sminka mig och klä på mig andra kläder så färdig är jag då INTE! Barnet mådde dåligt idag med slem och snor men hon får följa med iallafall!

Vädret är vackert idag men kallt som satan idag igen... Gissa vem som snabbade sig ut och kollade om motorvärmaren var igång? Har ju kupéfläkt oxå och en dag som denna behövs det verkligen! Jag kan rekomendera alla som har värk att ha en kupéfläkt. En del bilar har ju inte det som standard men att installera det är så superbra! Att slippa skrapa rutor är guld värt, hade jag inte haft detta så hade jag ju fått stanna hemma vissa gånger!

Efter besöket hos Team ortopedteknik ska min kärasyster följa med hem.  Sen på kvällen ska vi ha stick-café... En dag med fullt ös alltså! Är inte riktigt van vid sådana dagar så imorgon är jag nog vimsigare än vanligt tror jag!

Ja just det, det är ju den där kära dagen idag... Så jag skickar en stor hög med kramar till er ALLA idag via cyber-rymden! KRAM-KRAM!

15 kommentarer:

Cecilia sa...

Ha en härlig dag!
Stor alla-hjärtans-dag-kram tillbaka till dig!

Helena sa...

Kram till dig också, och ha en fin dag!

Pinglan sa...

Morris Och Siggelina skickar en massa kramar!!

Sussry sa...

Det är lätt att bli dagvill.
Låter mysigt med stickcafé och syster besök.
Hoppas tösen kryar på sig snabbt.

Kicki & Jörgen sa...

Kram kram tillbaka och kör lugnt, det är verkligen halt ute! Hoppas lillan kryar på sig.

Anonym sa...

Du är inte ensam att vara vimsig. I går blev jag väckt av min man. Din mobil låter. Letade reda på den och kollade var det var. Min dotter messade att lilla Emma hade feber.Då är hon väl hemma med barnen. Ringer upp och undrar hur det är med dem. Är du hemma från jobbet med barnen idag. Ja skulle jag inte vara det undrar hon, det är ju Söndag. Jag var så in i bomben säker på att det var måndag. Jag får nog skaffa mig någon verksamhet innan min hjärna tynar bort helt och hållet.
Skickar många alla Hjärtanskramar till Dig.
Margit(maxelonia)

Anonym sa...

Tack och detsamma till dig vännen! Ha det så gott du med på hjärtdagen ♥♥♥

Janeth sa...

Vi hade -29.9 natten till lördag! Helt jäkla sjukt är det! Jag vill ha vår nu! I alla fall en mildare vinter!
Jag ska till Ortopedteknik den 22/2 och pröva ut axelskydd. Har inte en aning hur såna ser ut, men jag behöver det verkligen.
Ha en trevlig kväll med systern och stickningen!
Kram Janeth

Ulrika sa...

Hoppas dagen blir bra med ortopedbesök och sen stickbesök ;)

SÅ ha en härlig dag!

Sunna sa...

kram på alla hjärtans dag

tankar från mitt fönster sa...

En hjärtekram sänder jag dig också. Kul med stick-café.
Ha det gott!

Osloskånskan sa...

God kram till dig!

En häxa på Vift sa...

dagvill blir jag för jämnan så jag vet hur det känns.

Hoppas ortopedtekniksbesöket gick bra.

bakom berget sa...

Och här får Du två tillbaka ifrån mig. Kram kram från Åsa.

Lisa lagom sa...

Jag skickar en stor kram till dej med! Hoppas att din dag har varit bra trots alla äventyr.