söndag 17 oktober 2010

Hinner inte!!!

Just nu är jag en upptagen kvinna! Hinner ju inte med någonting känns det som. Varför? Jo jag stickar så jag har fått valkar på fingrarna! Måste ju ha så mycket som möjligt färdigt tills på lördag även att jag har massor klart... Jag ska fota allt inna jag ger mig iväg så ni får se allt. Hittade två kassar i garderoben med sådant som oxå ska med. Säljer man något får man väl se det som en bonus, bättre att tänka så. Man vet ju aldrig, man kanske inte säljer ett skit!

Sen funderar jag på detta med kontaktannonsen oxå... Att våga eller inte våga, det är frågan... Fan vad feg man kan bli då! Tänker nog mest på detta att jag är sjuk... Vill inte att någon liksom ska köpa grisen i säcken... Det är därför jag skriver att jag är defekt, hihi!

 Vad är egentligen positivt med att ha en man?
  • Han kan värma dig om du fryser
  • Han tvättar bilen (förhoppningsvis)
  • Han kan bära tunga kassar plus allt han får betala för när ni shoppar.
  • Han kan gå med hunden när du inte orkar
  • Å så det där med sexet oxå naturligtvis... Om han är bra vill säga...
Negativt då?
  • Han vill inte tvätta bilen.
  • Han snarkar.
  • Han sitter på toa när du själv håller på att skita på dig!
  • Han har fotsvett...
  • Han vill inte betala när du shoppar (katastrof!)
  • Han tror att en kram betyder sex (ajabaja!!!)
Kan man få en helt tom man och forma den som man vill???

7 kommentarer:

Agneta sa...

Den perfekta mannen finns inte! Inte ens min man är helt perfekt... men hans goda sidor överväger de mindre bra. Som tur är! =)
Börja med att umgås med olika män via nätet - ett jättebra sätt att lära känna varandra. Tänk inte i början att du ska hitta en pojkvän, utan se till att utveckla vänskap. Tror jag. Men vad vet jag?
Jag tycker du ska testa olika dejtingsajter! Gör det för skojs skull, utan krav på resultat.

Fru Purjo sa...

Ser fram emot att höra om vad du får för napp på din kontaktannons :-)

Monica sa...

*Fniss*....Ja du kära Renée....helt "tom" man tror jag inte du kan få, tyvärr. Se det som ett lotteri.....har du tur, har han många av de positiva sakerna du räknat upp...hi,hi,hi.
Men du måste KÖPA en lott först!!!!!
Höstkram

Anonym sa...

Hej Renée!
Jag har varit gift i lite drygt 39 år. Det är svårt att leva ihop med en annan person. Man kan inte forma om någon så att den blir som man vill ha honom eller henne. Det är ett givande och ett tagande hela tiden. Jag tror att Du rätt som det är kommer att hitta någon utan att anstränga Dig. Han kanske redan finn i Din närhet. Hoppas det för Din skull.
Ha en fortsatt skön Söndag.
kram
Margit(maxelonia)

Tantaluran sa...

Eller en man i byrån?!!

Anonym sa...

haha du är rolig du men det positiva överväger det negativa.
Jag tycker du ska köra på nät dating.
det är du värd för du är en toppen person...
kram Pilan

tankar från mitt fönster sa...

Det var kul skrivet. Ta chansen och skriv en kontakt annons om du verkligen vill ha en man, det finns massor tydligen. Fast tyvärr kan man inte forma om dem. Har du prövat darling.com`
kram