torsdag 16 september 2010

Min skenande rullstol!

Nu har jag gjort det igen... Gjort bort mig alltså! Jag är inte förvånad faktiskt...

Jag var ute på morgonen med hunden. Inget trevligt väder idag så jag hade på mig en stor regn-poncho. Hunden bajsade och då måste man ju plocka upp detta eller hur! Böjer mig fram och då händer detta:

Ponchon fastnar i joysticken!!!

Detta betyder att jag med världens fart far in i ett staket, min högra hand klämmer jag plus att knät får sig en törn...

Plus att jag satte foten i all hundskit!!! (lovely, lovely...)

Är detta ett tecken på att jag kanske ska gå i ide och komma fram till sommaren?

15 kommentarer:

S sa...

Hahahaha, gud så roligt! Hoppas att ingen såg dig! ;)

Tigris Predikantan sa...

Åtmisntone ett tecken på att du skall unna dig lite njutning nu?
(Åh, vad det måste luktat om dig *ler*)

Darkland sa...

hehe, jodu, jag hörde det i telen när vi pratade;) Du bara "aaaaaaaaaaaaaaaaajjjj jag tror jag döööööööör". Skyll på mig, de får du, lovar!:)

The Willow Fairy sa...

Förlåt, men jag håller på att skratta ihjäl mig. Fanns det några stackars vittnen till händelsen? Detta är sådant som bara händer i komedifilmer...

Snäckskalsdalen. sa...

Såvitt du inte slog dig illa, ursäktar du att jag inte kan låta bli att skratta, mycket t.o.m.......hade velat se detta......hehehe...
kram

Rut-Knut-Tjut sa...

Haha, förlåt om jag skrattar men det lät rätt kul :) Fast hundbajs under fötterna är inte så kul egentligen. Tycker synd om dig med :)

Anonym sa...

Det låter inte som en kul hundrunda. Hoppas att du inte blev allt för skadad.

Fru Venus sa...

Aouch då...*fniss* eller ett tecken på att du ska ha nån med dig som plockar upp hundskiten!? KRAM

Gafflan sa...

Hahaha! Ursäkta men det måste ha sett roligt ut?! Hoppas att allt är ok med dig :D

Monica sa...

Håller med de andra...skrattar liiiite, men samtidigt hoppas jag att du inte gjort dig illa!
Du är HÄRLIG som kan skriva såååå roligt "fast" du har det som du har.....då har man nått långt i livet! Var rädd om dig! Kramen

Marie-Louise sa...

Oj vilken syn det måste ha vart, förlåt jag kunde inte låta bli att skratta lite åt din beskrivning. Nu hoppas jag bara att du inte slog dig för mycket. Kanske ska du ha med någon som kan plocka upp hundskiten ;) /Kram

garnlivet sa...

Sorry, men kan inte låta bli att skratta...sköt om dej !!

Kicki & Jörgen sa...

ASG!!!! Förlåt, kunde inte låta bli att skratta, men jösses, tur du inte skadade dig mer. Du måste vara rädd om dig.

Agneta sa...

Hahahaha!!! Underbart att du delar med dig!
Tur att det inte blev värre än vad det blev...

Osloskånskan sa...

Hårda bud! *fniss* ferlåt...