onsdag 25 augusti 2010

Och nu om skitvädret (som jag glömde innan!)!

Jag antar att det är lika illa på andra ställen i detta jäkla underbara land... När jag skulle hämta Emmy i skolan störtade regnet ner så jag fick vänta med att gå in i bilen, Emmy trodde att jag hade glömt henne så hon var lite besk på mig om man säger så...

Väl i Eksjö så sken solen, åh så skönt!!!

Hemma igen och megaregnet drog fram likt en tornade för det blåste en aning oxå. Jag gick in och tände ljus för att få lite ljus i mörkret plus öka värmen lite. 5 minuter senare skiner solen in och riktigt bländar oss så vi inte ser varken tv eller tända ljus...

KAN DU BESTÄMMA DIG, REGN ELLER SOL TACK!!!

4 kommentarer:

S sa...

Här är regn.
Hela förbannade veckan.

Tigris Predikantan sa...

Ja, det är allt överraksningsväder!
:)

Shamrock sa...

Kallas inte det för aprilväder? Lite fel årstid med andra ord

Agneta sa...

Eksjö?! Mina sommartrakter, nästan. Vi har sommarställe (ett litet sommartorp) mellan Vetlanda och Målilla.