söndag 15 augusti 2010

KATASTROF!


Affären nästa och fort som attan tack!

7 kommentarer:

Tina sa...

fniss... du är ju så söt!!
Skulle vara bra med hemkörning =)
Hoppas du mår bra!!
Varm kram Tina

UllaJohanna sa...

Kaffet SLUT??????
Räknas som katastrof, helt klart :-)!

Och du; tack för din kommentar!!!
Visst kan det kännas väldans tomt ibland, märker det mer nu sen sonen flyttade iväg...
Visserligen får jag dom svar jag vill ha när jag pratar med mig själv, men det blir allt lite tråkigt i längden...

Kramen och ha en fin söndag!

Tigris Predikantan sa...

Eh, har amten tagit slut?
:)

Pinglan sa...

NEEEEEEEEEEEJ!!!!

bakom berget sa...

Aha! Jag måste fundera en stund först, men sen kom jag på det. Kaffet är slut!
Det är ju inte kul.
Ha en bra dag! Kram.

Selma sa...

Men så kan man ju inte ha det.

Marie-Louise sa...

Slut på kaffet är en katastrof! Jag förstår dig allt för väl, huvudvärken kommer bara man ser att kaffet är slut...