fredag 9 juli 2010

Ett litet paket med "skydd" i...

Ni med snuskig fantasi kanske tror det är något helt annat skydd men jag fick idag ett paket med sol-skydd i! Jag är ju ett fan av internet-shopping numera när mina ben inte längre vill shoppa så mycket i vanliga affärer. Detta paket kommer ifrån Dermoshop som säljer mycket bra produkter och framför allt så har de många produkter som är parfymfria, me like!!!

Förutom två tuber med solskydd så beställde jag en tub after sun, roll-on, aloe-gel, faceextra (en kräm för mkt torr hud) plus duscholja. På köpet fick jag en lavendelkräm plus att det blev fraktfritt!


Sen var det denna kartong i paketet. Hmm... vad har jag beställt mer då?


Men det var en kartong med massor av prover på alla deras produkter!!! Hur bra är inte det, så borde alla företag göra så kanske man handlar mer nästa gång!


Denna sajt kan jag varmt rekomendera, speciellt till er med känslig hud. Här säljer de både parfymfritt, parabenfritt plus produkter som är "naturlig" parfym i. Dom säljer ju oxå "vanliga" grejer för icke-allergiker. Riktigt bra priser är det oxå så titta gärna in!

Nu är jag trött så nu blir det nog en liten vilostund...

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Dermosil är toppen, min äldsta ÄLSKAR det! Våra favoriter är Lime och Röd apelsin duschcreme och hallon kroppspeeling, testa det nån gång :-)

Pinglan sa...

Gött att du hittat nåt annat bra företag att handla ifrån!! Hört nåt mer från företaget som du fick en allergisk reaktion från deras produkter??

Anonym sa...

Den bästa after sun jag provat köptes i Grekland och är nu slut...