fredag 7 maj 2010

Ni är ALLA inbjudna!!!


Här kommer loppiset att vara:


Jag kommer att ha ett bord uppe på dansbanan, den stora runda byggnaden uppe på kullen. Dit upp finns en ramp så även handikappade som inte klarar av trappen kan gå in och titta!

Denna park har gamla anor som en riktig "folkets park" med massor av dans förr om åren (innan jag fanns alltså). Ett tag såg det dystert ut för parken men efter att ett antal eldsjälar tagit över och restaurerat den så ser den bättre ut än någonsin. Här brukar det vara "Rockabilly-fest", i år blir det dock bara en gång.

Jag hoppas att det kommer en massa folk och att vädret är skapligt. Ni är iallafall ALLA hjärtligt välkomna!

7 kommentarer:

messan sa...

Det vill jag gå på....älskar ju loppisar! Får hitta en egen då;)
Tänk hur min mage ser ut...nä, nu ska jag ta en latte. Det ska va gott att leva!
Kramisar

Cecilia sa...

Tack för inbjudan! Hoppas ni får härligt väder och go stämning!

Tigris Predikantan sa...

Så kul ... synd att man inte kan åka dit :( Hoppas dock att det går bra för dig!
:)

Sunna sa...

Har inte fattat riktigt var du bor, blir det Nässjö eller Eksjö, har för mig om att det är åt hållen i alla fall

Renée sa...

Jag bor nästan precis mittimellan Eksjö och Nässjö så du har rätt!

Sjömans-Elin sa...

...och jag som trodde det var en dödssynd att säga "handikappad" om rörelsehindrade :)

Renée sa...

Nejnej, JAG har alltid tänkt på mig själv som handikappad. Det kvittar ju vad man kallar det, jag är ju lika sjuk ändå eller hur! Detta fenomen kanske är större på andra delar av landet. Här har jag faktiskt aldrig hört någon bli irriterad över detta. Och isåfall tycker jag att dom e löjliga!