tisdag 2 mars 2010

Nu klagar jag!

Ja, alltså jag har skickat korten på min "red-fejs" till företaget som har producerat den ansiktsmasken som jag använde då jag fick en allergisk chock! Inte för att det är lätt att förklara på engelska men jag tror jag fick till det ordentligt. Om inte annat så kan dom ju se på bilderna hur jag såg ut!!! man kan ju hoppas att dom sänder mig några "mille" som kompensation ;-) eller iallafall nån liten the-påse eller nåt...

Annars har det varit en underbar början på denna dag. Solen skiner och smälter bort snön! Trots att snoret frös inne i näsan på morgonen så var första rundan med Gibson helt underbar! Städat har jag fått oxå av hemtjänsten. Rent och snyggt i varje vrå. Kommer dock inte att synas om någon dag eller så. Ibland tar det bara en kvart innan det känns som en bomb har exploderat i vardagsrummet...

Inga kommentarer: