fredag 29 januari 2010

Någon som vill knipsa ett par kulor?

Jag har sagt det innan och jag säger det igen: FAN TA ALLA LÖPTIKAR!!! Gibson går här och gnäller. Även om han precis varit ute så kommer han med sina sorgsnaste ögon och gnäller. Troligtvis vill han att jag ska springa på samhället hela min vakna tid men ack, ack... Jag vägrar helt enkelt! Han får väl va pilsk om han vill bara han är tyst! Detta gnällande och flåsande kan ju få vem som helst att bryta ihop. Tycker att han är så gammal så han skulle tappa stinget men det är nästan tvärtom! Om jag nu skulle ha någon mer hund så skulle jag knipsa kulorna direkt tror jag.

Jag börjar bli riktigt trött och klockan är bara kvart över åtta... Lägga sig tidigt är ju aldrig fel. Jag kan ju titta på tv i sovrummet så det blir nog en tidig läggning idag. Bäst att passa på att sova och slöa för på måndag kommer ju puppan hem och då är det full rulle igen. Synd att man inte kan lagra energi i en liten ask och ta när man behöver! Eller att det fanns ett piller man kunde ta när man behövde vara på alerten. Visst man kan ta rosenrot och sådant men jag menar ett piller som verkligen fungerar. Så man vet att man orkar med en hel dag i Ullared t.ex utan att nästan dö på vägen hem. Vore hur praktiskt som helst.

Inga kommentarer: