tisdag 26 april 2011

Besiktigat underredet...

Jaha... Då var underlivet kontrollerat. Någon "okej-stämpel" fick jag dock inte, det kommer visst på posten sen... Om man nu blir "okej:ad" vill säga... Har tack och lov inte haft några problem med detta innan så jag ber för att det inte är nåt nu heller.

Innan underredskontrollen var Marie och jag på en loppis-runda. Det handlades en hel del... Först ut är en liten korg, 20 kr,  och en skinnväska för 30 kr. Jag har en förmåga att hitta skinnväskor, jag fattar inte detta...


Fyra böcker, 5 kr stycket...


Sist ut denna underbara lampa som bara kostade 30 kr!


Jag har haft en alldeles strålande dag trots att min kropp har bråkat med mig hejdlöst. Vilken tur att det finns medicin... Nu ska mina ben och fötter dock få vila sig lite. En kopp kaffe i solen vore ju inte fel eller?

8 kommentarer:

UllaJohanna sa...

Vilka fynd du har gjort!! Grattis!!!
Och jag är alldeles klämd... Anar att kallelse till underredeskontroll kommer snart, vare sig jag vill eller inte... Det är nog bra att det finns, men särskilt kul är det INTE!!

Helena sa...

Vilka fynd du har gjort. Skinnväskan var ju lagom stor, och böckerna ser spännande ut. Lampor kan man aldrig få för många av.

Monica sa...

Är det inte besiktning av underredet så är de bilen....eller något annat.....jag bisiktar en annan kroppsdel i morgon.
Må väl och var rädd om dig.

S sa...

Hu... tycker den kollen är lite läskig!

Hoppas du mår bättre i kroppen nu!
Kram

Rosenvante sa...

Vilka bra köp och så billigt. Väskan är jättesnygg och två av böckerna känner jag igen. Lace tror jag att jag läste när mina ungar var små och har för mig att jag slök den då. Dan Browns bok ligger i min bokhylla oläst. Skulle nämligen med på semestern när vi kom på att det blir så tungt med riktiga böcker och valde ut en massa pocket i stället. Men den ska läsas i solstolen i sommar.

Snäckskalsdalen. sa...

En riktig bradag, så mång fina fynd du gjorde, alltihopa såg fint ut. Det är inte klokt att man kan fynda för så små pengar, eller rättare sagt, det är klokt.
Kram

Tant Grön sa...

Vilka fina och billiga inköp!

bakom berget sa...

Ja, jag tycker att det är ett evigt besiktande både här och där. Fast man får ju vara tacksam att det finns som sagt.
Vilka kanonfynd du gjorde. Den lampan är det nog många som suckar över.
Hoppas du får en bra dag idag. Kram Åsa.