fredag 17 december 2010

En böld full med var...

Trodde ju att den lilla älsklingen var piggare idag men ack, ack...Jag var så glad att han hade ätit men efter promenaden på kräktes han...

Gav efter en stund en ny värktablett för Gibson gick och flåsade och kunde inte riktigt lägga sig ner. Han tittade på mig precis som om han ville mig nåt. Jag tog och tittade på honom ordentligt...

Nedanför dränaget fanns det en böld som jag började massera på. Ut kom hur mycket var som helst! Jösses... Fick sitta länge och torka och tvätta. Skönt att få ut detta! Gibson tyckte oxå det var skönt för han blev helt lugnt efteråt... Nu kommer jag ha sten-koll på detta!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ledsen och arg jag var när jag läste om vad som hände Gibson. Vilken otur med matberedaren också. Jag är så glad att du är så duktig Renée och kämpar så tappert med alla bekymmer. Gibson verkar bli på bättringsväg, det är glädjande. Hoppas att bölden inte ger mer besvär. Det där med att tova en filt kanske inte är så dumt faktiskt, våran Teddy skulle nog vara överlycklig. Ha en mysig 4:Advents helg. Kram

Tigris Predikantan sa...

Vill önska dig en trevlig helg!
PS. Glöm inte min utlottning! DS

Mita sa...

Tittar in och önskar dig en trevlig helg!

Lisa lagom sa...

Men stackars Gibson va han får vara med om! Tur han har en go matte som pysslar om!

Camilla sa...

Men åh! Stackars Gibson.
Vilket elände. Jag kan tro
att det lättade massor när
du fick ut innehållet.
Sköt om er

Shamrock sa...

Håller tummarna för att det ska bli bra

Anta sa...

Vad ni får vara med om håller tummarna jätte hårt för att allt ska gå bra, Hoppas att du får en lugn helg.Kram och sköt om er.