söndag 21 november 2010

Gudars så trist jag är...

Beror det på vädret tror ni? Jag är tristare än en grå-sten, hängig och slö... Tittar ut och ser att vintern härjar utanför... Det snöar och blåser och är allmänt "gå-för-fan-inte-ut-väder"...

Gårdagens skitande har då inte gjort mig piggare. Inte renare heller som man kunde tro, två blaffsiga jättemegafinnar finnes på vänster kind... Jag har ju lämnat tonåren för länge sedan!

Vad är det som händer med mig? Här går man in på dejtingsidor, hur ska man förklara att man är TRÖTT, HÄNGIG, FINNIG, TRIST, och jävligt OSEXIG!!! Detta går fan inte...

Om någon vet någon som renoverar en kvinnokropp, inklusive hjärnan, så hör av er för jag vill bli uppgraderad NU!

7 kommentarer:

Agneta sa...

Hahahaha!
Jag känner mig ungefär lika trist och tråkig, minus skitandet och finnarna då. Men det livar upp att läsa om andra som känner sig tråkiga! =)

Fru Venus sa...

He he, fördelen med nätdejtande är ju att du BEHÖVER ju inte tala om hur du ser ut just nu, slipa till det lite tills det kommer en bättre dag ;-)

Shamrock sa...

Dejtingsidor är bara falsk marknadsföring. Alla känner sig så men ingen skriver det

Anonym sa...

Får du in tips så dela med dig!

Rut-Knut-Tjut sa...

Jag och en kompis konstaterade just igår att denna kyla gör inte gott för hyn. Så det är vinterns fel. Endast.

the_door_to_me sa...

Du är inte ensam om att känna dig så...om nu det är någon tröst hmm
Du får tänka på Buddha så känns det kanske lite bättre. Men det är helt ok att känna sig så ibland, du har ju oftast en så positiv inställning trots allt! Tror mycket beror på mörker och väder.
Kram från en gammal vinnare hos dig!
Lena

Snäckskalsdalen. sa...

Går inte att reparera. Skojar. Är precis likadan. Katastrof, en vandrande sådan. Är jag alltså. Så om du känner dig som en är du inte ensam, det går över!
Kram